بازدید دکتر طهرانچی از روند برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اولین روز از برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از محل برگزاری این آزمون در واحد علوم و تحقیقات بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز همزمان با نخستین روز برگزاری آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت متمرکز در واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، از محل این آزمون بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید دوساعته که با همراهی دکتر بهروز طهماسب کاظمی مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و امور استان ها، دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات و تعدادی از مدیران گروه‌های آموزشی بود، از محل برگزاری آزمون مصاحبه گروه‌های علوم سیاسی، حقوق عمومی، روانشناسی، مشاوره، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این آزمون‌ها قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید، با اعضای هیات ممتحن و داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون، گفت‌وگو کرد و نظرات آنها درخصوص شیوه برگزاری این آزمون را جویا شد.

در آزمون مصاحبه دکتری امسال 32هزار داوطلب در 33 رشته علوم انسانی شرکت خواهند کرد. این آزمون که سه هفته به طول خواهد انجامید، امسال برای اولین بار به صورت متمرکز در حال برگزاری است.

همچنین تمهیدات ویژه‌ای نیز از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برای اسکان و اقامت داوطلبان شرکت­ کننده در مصاحبه آزمون دکتر تخصصی در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020867

وب گردی

وب گردی