دوره «معارف انقلاب اسلامی» برای استادان و دانشجویان واحد تهران شمال برگزار می شود

۲ دوره استادی و دانشجویی در حوزه معارف انقلاب اسلامی از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در راستای زمینه‌سازی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در جهت تعمیق آگاهی‌های معرفتی و بصیرتی استادان و دانشجویان دوره تربیت مربی معارف انقلاب اسلامی ویژه اساتید و دوره مقدماتی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی ویژه دانشجویان را برگزار می‌کند.

براساس این گزارش؛ دوره ویژه اساتید در چهار روز و در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ و ۳۰ و ۳۱ تیر ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ عصر در واحد تهران شمال در حکیمیه همراه با پذیرایی و ناهار و گواهی شرکت در دوره برگزار می‌شود.

همچنین دوره مقدماتی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی ویژه دانشجویان از تاریخ یکم تا پنجم مرداد ماه به طور شبانه روزی و با بهره گیری از امکانات خوابگاه، صبحانه، ناهار و شام و استفاده از امکانات ورزشی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‌شود. دانشجویان مستعد، فعال و علاقه مندی که از طریق دانشگاه انتخاب می‌شوند، در این دوره شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ این دوره‌ها در راستای اهداف تفاهم‌های به وجود آمده در نشست‌های بین معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تهرات شمال و دست اندرکاران بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی و با همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020883

وب گردی

وب گردی