مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 23 تیرماه

«ارزیابی دقیق، علمی و عادلانه در آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، گسترش هدف‌دار دکتری؛ ضروری و اجتناب‌ناپذیر» و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و سوم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

ارزیابی دقیق، علمی و عادلانه در آزمون مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

دکتر طهرانچی در این عنوان روزنامه فرهیختگان، درباره مدل برگزاری آزمون امسال اعلام کرده است: «برگزاری یک مصاحبه عادلانه را همه داوطلبان انتظار دارند. در دانشگاه آزاد اسلامی برای ما بسیار مهم بود که در این آزمون یک امتحان عادلانه و یکپارچه و یک ارزیابی منصفانه دقیق علمی داشته باشیم.»

گسترش هدف‌دار دکتری؛ ضروری و اجتناب‌ناپذیر

«فرهیختگان» در این عنوان روزنامه فرهیختگان، با چهار نفر از مسئولان آموزش‌عالی کشور گفت‌و‌گو کرده و وضعیت ساماندهی پذیرش دانشجویان دکتری را بررسی کرده است.

رای مردم به افزایش ظرفیت پزشکی

این عنوان روزنامه فرهیختگان، به انعکاس برنامه مناظره پرداخته است. در این برنامه موافقان و مخالفان طرح افزایش ظرفیت پزشکی اظهاراتی جنجالی مطرح کردند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست و سوم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

این عنوان روزنامه آفرینش، از آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی حکایت دارد، در این عنوان، زمان اعلام نتایج نیز بیان شده است.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی

در این عنوان روزنامه آفرینش، مهلت مجدد ثبت نام در آزمون ملی دانش آموختگان دندان‌پزشکی اعلام شده است. تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در یازدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور که در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند تا ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 23 تیر 98 نسبت به ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020917

وب گردی

وب گردی