ارتقای زندانبانی مطلوب در استان تهران نیازمند همت مسئولان قضایی

دادستان تهران با اشاره به معضلات و مسائل موجود در سطح زندان‌های استان تهران گفت: ارتقا و تحقق زندانبانی مطلوب در استان همت جمعی مسئولان قضایی را می طلبد که این مهم در گروی همدلی و یک‌صدایی بین ضابطان و مجریان دستگاه قضا است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیرکل زندان های استان به همراه دادستان تهران و هیاتی از قضات مراکز مختلف شعب قضایی در بازداشتگاه اوین تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه علی القاصی مهر با اشاره به جمعیت کیفری در زندان های تهران کمیت و کیفت مجرمان و جرم را در استان تهران در مقایسه با سایر استان های کشور غیر قابل مقایسه خواند و گفت: نگاه های حقوق بشری به صورت ملی و بین المللی از سوی دوستان و معاندین نظام بیشتر متوجه زندان های استان تهران دوخته شده است که تحقق زندانبانی اسلامی و انسانی و دست آویز قرار ندادن هر نوع بهانه ای در حوزه مدیریت زندانبانی به رسانه‌های زاویه‌دار با هر هدفی؛ کاری بس هنرمندانه و مدیریتی چند بعدی را می طلبد.

مدیرکل زندان‌های استان نیز به مباحث مجازات های جایگزین حبس و پایین بودن تعداد مددجویان رای باز و اشتغال در خارج از زندان نسبت به سایر استان ها اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته در زندان های استان در هفته اول آغاز به کار خود به طور خلاصه می توان گفت فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف زندانیانی صورت گرفته است؛ اما این فعالیت ها کافی نیست و لازم است با مدیریتی جهادی با استمداد از عنایات الهی و همیاری و تعاملات همکاران درون و برون سازمانی بتوانیم به استانداردهای از پیش تعیین شده سازمانی برسیم .

حیات الغیب به شیطنت های رسانه ای صورت گرفته در اتفاقات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: اگر روزی معاندین بخواهند از عملکرد ما تعریف و تمجید بکنند آن روز را می توان روز پایان آرمان های انقلاب دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020931

وب گردی

وب گردی