احداث 2500 متر مسیر دوچرخه در منطقه 13

شهردار منطقه 13 از احداث 2500 متر مسیر دوچرخه در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به رویکرد شهردار تهران مبنی بر ترویج استفاده از دوچرخه به عنوان مدل حمل و نقل پاک ، در نظر داریم این اقدام را در سایر نقاط توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده در خصوص احداث مسیر دوچرخه در خیابان پیروزی گفت : این عملیات به صورت فازبندی و تاکنون در دو مقطع از خیابان پیروزی انجام گرفت. ابتدا مسیر واقع در حدفاصل پایانه ابن سینا و خیابان افروز و قسمت دوم از خیابان عادلی تا بیمارستان فجر احداث به بهره برداری رسید.

به گفته وی با تعیین مسیر ویژه دوچرخه اقدامات مختلف ترافیکی از قبیل ترسیم خط کشی محوری ، علائم نوشتاری، فلش های تعیین مسیر، نشانه دوچرخه، رفع معارض ، مناسب سازی چندین نقطه برای تسهیل در تردد دوچرخه و ایمن سازی تمام مسیر صورت گرفت.

شهردار منطقه 13 با اشاره به رویکرد این منطقه در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری افزود: یکی از اقدامات ما احداث مسیر های دوچرخه در نقاط مختلف منطقه است که در این رابطه از ابتدای سال با احداث 2.5 کیلومتر مسیر دوچرخه پیشرفت خوبی داشته و در نظر داریم با شناسایی نقاط دیگر این مسیر ها را توسعه دهیم.

رحمان زاده گفت: احداث مسیر دوچرخه از بوستان پیروزی تا نگارخانه شرق و در ادامه از این مرکز تا بوستان اوستا و ... از برنامه های آتی این منطقه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020955

وب گردی

وب گردی