افزایش وام شهریه دانشگاه آزاد باعث جذب حداکثری دانشجو می شود

داوطلب شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افزایش وام شهریه در دانشگاه آزاد اتفاق مبارکی‌ست که منجر به جذب بیشتر دانشجو در این دانشگاه خواهد شد.

شهناز منجم داوطلب استعداد درخشان دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره کیفیت و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد گفت: در گرایش های حقوق مالی، مدیریت مالی، مهندسی مالی به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت شدم که در روزهای 25 الی 27 تیر انجام می شود امروز برای ارزیابی شرایط موجود به محل برگزاری مصاحبه با آزمون آمدم تا اطلاعاتی برای روند بهتر مصاحبه به‌دست بیاورم.
وی افزود: با توجه به اینکه تجربه تحصیل در هر دو دانشگاه دولتی و آزاد را دارم بدون تردید می توان گفت کیفیت تحصیل در هر دو دانشگاه یکسان است و سطح علمی مناسبی در دانشگاه آزاد وجود دارد.
منجم یادآور شد: با توجه به اینکه دارای معدل بالای ۱۹ بودم در بخش استعدادهای درخشان دعوت به مصاحبه شدم که توکل به خدا، حفظ آرامش، اعتماد به نفس و یادآوری درست مطالب مهم ترین رمز موفقیت در مصاحبه دکتری است.
وی درباره افزابش وام شهریه در دانشگاه آزاد گفت: این امر اتفاق مبارکی است که منجر به جذب بیشتر دانشجو در این دانشگاه خواهد شد، خصوصا در مقطع دکتری که بسیاری از دانشجویان متاهل هستند افزایش وام شهریه یک امکان مناسب برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد فراهم می کند.

منجم در پایان تاکید کرد: با توجه به امتیاز بالایی که در بخش استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد داشتم در ۲۷ رشته و ۲۷ استان دعوت به مصاحبه شدم و این تمرکزگرایی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات یک امتیاز و فرصت مناسب برای داوطلبانی است که در چند رشته دعوت به مصاحبه شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1020964

وب گردی

وب گردی