خط مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مقابل جریان فتنه ایستاده است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز خط مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل جریان فتنه ایستاده است. فتنه ۸۸ جایگاه مدیریت انقلابی را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمود هاشمی عصر امروز یکشنبه در اختتامیه جشنواره روایت فتنه که در دانشکده علوم پایه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برخی از روایت فتنه ناراحت می‌شوند. امروز بیش از 200 مورد مربوط به فتنه در کلمات مقام معظم رهبری به چشم می‌خورد. هشت ماه نبرد مقدس در مقابله با فتنه ۸۸ دیده می‌شود که باید به روایت چنین رشادت‌هایی پرداخت.

وی ادامه داد: براندازان در فتنه ۸۸ هر روز امیدوار بودند نظام به زانو دربیاید؛ اما بسیاری از افراد در این فتنه بی‌آبرو شده و نقاب از چهره آنها افتاد. البته افرادی که مقابل فتنه سکوت کرده و می‌کنند هم باید به جریان انقلابی جواب بدهند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امروز خط مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل جریان فتنه ایستاده است. فتنه ۸۸ جایگاه مدیریت انقلابی را مشخص کرد. افرادی که مقابل تبیین فتنه برای جوانان مقاومت می‌کنند، جزو فتنه‌گران هستند.

هاشمی در پایان گفت: کالبدشکافی فتنه ۸۸ اثرات فراوانی داشته و به فضل الهی با بصیرت دانشگاه و استاد، فتنه بازهم خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021014

وب گردی

وب گردی