آغاز عملیات اجرایی طرح روشنایی آزادراه تهران- پردیس با ورود مدعی العموم

دادستان پردیس گفت: عملیات اجرایی طرح روشنایی مسیر ۲۳ کیلومتری آزادراه تهران پردیس به همت شرکت آزادراه آغاز شده است و تا دو ماه آینده این موضوع حل خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آزاد راه تهران – پردیس حلقه ارتباطی شرق تهران به جاده‌های شمالی است که بدلیل نبود روشنایی در شب مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده است که رسیدگی به این موضوع، در دستور کار مدعی العموم قرار گرفت.

آغاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با اشاره به ورود مدعی العموم به موضوع روشنایی بزرگراه تهران – پردیس، گفت: مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران – پردیس پای کار آورده شده و نسبت به این موضوع که ممکن است با وقوع یک حادثه ناگوار آسیب جدی ایجاد شود، اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی با تاکید بر احقاق حقوق عامه و حل مشکلات شهروندان گفت: عملیات اجرایی طرح روشنایی مسیر ۲۳ کیلومتری آزادراه تهران پردیس به همت شرکت آزادراه آغاز شده است و تا دو ماه آینده این موضوع حل خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین به قطعی تلفن همراه در چهار تونل آزاد راه تهران – پردیس اشاره کرد و گفت: آنتن دهی تلفن همراه با اختلال کامل و قطعی مواجه شده است که این امر می‌تواند در وضعیت بحرانی شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای همراه کند لذا با ورود دادستانی این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1021049

وب گردی

وب گردی