رنجبر: سرتیتر درسی دانش‌آموزان مدارس سما تغییر می‌کند

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزش عالی گفت: مهارت‌های لازم در دانشگاه‌ها ارائه نمی شود. این برنامه را داریم که تغییر و تحولاتی در سرتیتر دروس مدارس ایجاد کنیم؛ چون باید در نظام درسی تغییراتی ایجاد کرد و دروسی که در مدارس تدریس می شوند صرفا حفظیات نباشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تودیع علیرضا منظری توکلی و معارفه سید محمد بطحایی به عنوان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در محل سازمان سما دانشگاه آزاد با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد.

بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در این مراسم گفت: نشست مبارکی است که هم از خدمات منظری توکلی تجلیل کنیم و هم خدمت بطحایی خیر مقدم بگوییم. منظری توکلی از استادان و اندیشمندان خدوم است که خدمات شایسته ای را در مجموعه مدارس سما انجام داده و در مدتی که مسؤلیت معاونت آموزش های عمومی دانشگاه را برعهده داشته به خوبی مسئولیت خود را انجام داده که از طرف هیئت رئیسه دانشگاه آزاد از وی تشکر می کنم.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: البته منظری توکلی در سنگرهای جدید فعالیت خواهد کرد و مطمئن هستم در سمت جدید منشأ خدمات شایسته‌ای در واحد کرمان خواهد بود. با حضور وی در این واحد دانشگاهی شاهد اقدامات و خدمات شایسته ای خواهیم بود و خون تازه ای در رگ های دانشگاه آزاد اسلامی کرمان جاری خواهد شد.

وی با خوشامدگویی به معاون جدید آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خوشحالیم که سید محمد بطحایی مسئولیت این معاونت را پذیرفت و قطعا با حضور وی به عنوان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد، توفیقات بیشتری نصیب دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

رنجبر ادامه داد: حضور بطحایی خون تازه ای را در رگ های معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی جاری می کند. این معاونت نگاه ویژه ای به مدارس تخصصی دارد و امید است که این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند. با توجه به تغییر و تحولاتی که در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی در این دانشگاه تأسیس شد، انتظارات بیشتری از معاونت های این دانشگاه وجود دارد که بتواند بین محیط مدرسه با جامعه و دانشگاه ارتباط ایجاد کند.

وی افزود: مهارت های لازم در دانشگاه ها آموزش ارائه نمی شود و این برنامه را داریم تغییر و تحولاتی در سرتیتر دروس مدارس ایجاد کنیم؛ چون باید در نظام درسی تغییرانی را ایجاد کرد تا دروسی که در مدارس تدریس می شود صرفا حفظیات نباشد.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور آموزش عالی در پایان گفت: دانشگاه‌ها در راستای حل مسائل کشور پیش نرفتند و در مدارس هم خانواده ها ناراضی هستند که چرا مدارس تنها ذهن دانش‌آموزان را با محتویات پر می کنند. هدف ما در مدارس سما، آشتی دانش آموزان با جامعه است.

بعد از سخنان بیژن رنجبر، بهروز طهماسب کاظمی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر تشکر از زحمات شبانه روزی منظری توکلی به سید محمد بطحایی برای تصدی پست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و خیر مقدم گفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021057

وب گردی

وب گردی