اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش روحیه جهادی می‌خواهد

معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدواریم همین روند توسعه‌ای در مدارس سما ادامه داشته باشد و اجرای سند تحول آموزش‌و‌پرورش با نگاه جهادی و انقلابی مدیران محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین تودیع و معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور بیژن رنجبر قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی، بهروز طهماسب کاظمی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولان در سازمان سما برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: امیدواریم که همین روند توسعه‌ای در مدارس سما ادامه داشته باشد و اجرای سند تحول آموزش و پرورش با نگاه جهادی و انقلابی مدیران محقق شود؛ همچنین رفتار منظری توکلی هم قاطعیت وی در امور آموزشی را نشان می دهد به نحوی که در بدنه مدارس حاضر می شد تا از نزدیک مشکلات را بررسی کند.

وی افزود: سند تحول بنیادین با قدرت در مدارس اجرا می شود و عملیاتی شدن این سند در تراز انقلاب روحیه انقلابی می خواهد و ان‌شاءالله با حضور دکتر بطحایی و مشاوره منظری توکلی به این هدف برسیم که مدارس سما یک الگو در بین مدارس کشور باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021067

وب گردی

وب گردی