فعالیت ستادی از آفت های نظام آموزشی است

دبیرکل شورای عالی آموزشی و مهارت سما: گفت: رویکرد جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورده و تحولات بنیادین در مجموعه سما به عنوان یک الگو در کشور اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آنا، فاضل سنقری صبح امروز در آیین معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهمترین اتفاقی که در مقوله آموزش عالی و آموزش و پرورش رخ می‌دهد باید نیرویی بالغ و پخته تربیت کند و یکی از آفت‌های نظام آموزشی فعالیت ستادی است.

وی افزود: مسئولین باید همواره در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند تا مشکلات و چالش‌ها را از کف دانشگاه احصا کنند. مدیران پرتلاشی در مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت کرده‌اند. سازمان سما با سایر ساختارها متفاوت است و نمی‌توان به صورت صرف ستادی مدیریت کرد.

دبیرکل شورای عالی فرهنگی، آموزشی و مهارتی سازمان سما اظهار کرد: اصالت مدیریت در مجموعه سما را باید در کلاس‌های درس جستجو کرد. مجموعه سما پس از رویکردهای جدید دانشگاه به کیفی سازی زوی آورده است و توسعه‌های کمی مطلوبی نیز در مدارس سما حاصل شد. زیرساخت‌های توسعه کیفی در دوران مدیریت منظری توکلی آماده شده است.

سنقری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد عمومی و اجتماعی است که به سوی کیفی سازی حرکت می‌کنند، معاون سابق آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه سابقه درخشانی در حوزه تعلیم و تربیت داشتند و همکاری کارکنان و زحمتکشان مجموعه سازمان سما امروز کارنامه زرینی در این مجموعه رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت‌های حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی نیز سوابق درخشانی داشته‌اند که رویکرد جدیدی برای این دانشگاه رقم زده‌ است. تحولات بنیادین در مجموعه سما به عنوان یک الگو در کشور اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021075

وب گردی

وب گردی