نهادینه‌سازی حجاب مستلزم برنامه‌ریزی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان امری دینی، مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در حوزه‌های فرد، خانواده و جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد امیدیه، حامد محقق‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه درباره تبلیغات صحیح در نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب اظهار کرد: در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با همکاری معاونت سمای این واحد دانشگاهی اقدام به تهیه و نصب تعداد ۵۰ عدد تابلو در ابعاد مختلف در زمینه حجاب و عفاف در سطح این دانشگاه کرده است.

وی اضافه کرد: حجاب هدیه‌ای الهی است؛ به‌گونه‌ای‌که انسجام یک خانواده و تضمین جامعه را به دنبال دارد و نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان امری دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در حوزه‌های فرد، خانواده و جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه عنوان کرد: اجرایی‌شدن برنامه‌های هر یک از حوزه‌ها، نیازمند حرکت گروهی خواهد بود و اگر این هم‌سویی و هم‌پوشی در سطح جامعه صورت نگیرد، نتیجه مثبت و مطلوب به دست نخواهد آمد؛ بنابراین برای نهادینه‌سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید از توانایی‌ها، اختیارات و امکانات موجود در دانشگاه‌ها و نهادها استفاده کرد.

سید نورالدین حسینی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه گفت: هدف از نصب این تابلوها گسترش و ترویج بیشتر دو مقوله باارزش حجاب و عفاف در جامعه اسلامی به‌ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی است و حجاب و عفاف سپری است برای حفظ حریم امنیت و آرامش و اخلاق در بین انسان‌ها که این موضوع موجب ارتقای سطح فرهنگ در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021117

وب گردی

وب گردی