پرداخت هزینه های خدمات پستی شفاف‌تر می‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: با ممنوعیت پرداخت وجه نقد در ازای دریافت خدمات پستی، پرداخت این هزینه‌ها و همچنین وضعیت درآمد پست شفاف‌تر خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بهزاد اقبال‌خواه با اعلام این مطلب افزود: براساس ابلاغیه‌ای که به تمامی دفاتر و باجه‌های پستی شهری در سراسر کشور اعلام شده است، از ابتدای شهریورماه این دفاتر ملزم به دریافت هزینه خدمات پستی صرفاً از طریق کارت بانکی در باجه‌های پستی هستند.

وی با اشاره به تجهیز تمامی دفاتر و باجه‌های پستی شهری کشور به دستگاه کارتخوان ( pcpose)، اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح تحول دیجیتال در شبکه پستی کشور، نظام‌مندتر شدن درآمد پست و همچنین شفافیت هزینه خدمات‌دهی به مشتریان، از اهداف این دستورالعمل اجرایی است.

این عضو هیئت مدیره شرکت پست، دیگر پیامدهای مثبت این اقدام را انتقال برخط مبالغ ارائه خدمات و جلوگیری از ایجاد تاخیر در وصول درآمد پست و شرکای تجاری عنوان کرد.

اقبال‌خواه به اصلاح شیوه‌نامه ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شهریورماه، هم‌زمان با اجرای طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد در باجه‌های واحدهای پستی شهری، ارزیابی عملکرد این واحدها نیز در شاخص‌های مرتبط، متفاوت خواهد بود.

او اظهار داشت: اکنون استان‌های کرمان، کردستان و آذربایجان شرقی بهترین عملکرد را در شاخص میزان تراکنش و درآمد دستگاه‌های کارت‌خوان ( pcpose) دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021119

وب گردی

وب گردی