تلاش برای رفع مشکلات قانونی پژوهشگاه‌ها

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم، از پروژه‌هایی که جنبه علمی و ملی دارند، حمایت کرده، همچنین اگر پژوهشگاه‌ها مشکلات قانونی داشته باشند برای رفع آن تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود برومند در حاشیه مراسم رونمایی از پایگاه‌های وب «اصطلاح‌نامه‌های علمی و فنی» و «دانش ایران» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پژوهشگاه‌های خوبی در‌کشور وجود دارد؛ اما مردم با پژوهشگاه‌ها آشنا نیستند و نمی‌دانند آنها چه خدماتی ارائه می‌دهند. ایرانداک جزو پژوهشگاه‌هایی است که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.

وی افزود: به عنوان مثال استادان و دانشجویان، رساله‌های خود را در سامانه ایرانداک ثبت کرده و همچنین دانشجویان به دنبال مستندات علمی هستند و به این سامانه مراجعه می‌کنند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در ارزیابی عملکرد پژوهشگاه ایرانداک گفت: عملکرد این پژوهشگاه خوب بوده و به دلیل شناسایی ذی‌نفعان خود می‌تواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

برومند خاطرنشان کرد: وزارت علوم، از پروژه‌هایی که جنبه علمی و ملی دارند، حمایت کرده، همچنین اگر پژوهشگاه‌ها مشکلات قانونی داشته باشند برای رفع آن تلاش خواهد کرد.

ادامه دارد...

کد خبر: 1021146

وب گردی

وب گردی