مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 25 تیرماه

«واحد شیروان؛ بهشت دانشجویان کشاورزی، آمار شگفت انگیز درباره نسل دوم رشته‌های پرطرفدار» و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست‌و‌پنجم تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

واحد شیروان؛ بهشت دانشجویان کشاورزی

این عنوان روزنامه فرهیختگان، دانشگاه آزاد واحد شیروان را بهشت دانشجویان کشاورزی نام‌نهاده است، این واحد با دارا بودن مزرعه تحقیقاتی و آموزشی ۲۵ هکتاری و آزمایشگاه‌های کشت و بافت یکی از واحدهای موفق در حوزه کشاورزی به شمار می‌رود.

آمار شگفت‌انگیز درباره نسل دوم رشته‌های پرطرفدار

بررسی آماری روزنامه فرهیختگان نشان ‌می‌دهد ۹ رشته در گروه‌های عمده تحصیلی می‌توانند بازار شغل تضمین شده داشته باشند. از جمله این رشته‌ها می‌توان به تربیت معلم و علوم تربیتی، علوم رفتاری و اجتماعی، بازرگانی و امور اداری و غیره اشاره کرد.

مهم‌ترین عناوین امروز بیست‌و‌پنجم تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد پزشکی

این عنوان روزنامه آفرینش، از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 98 حکایت دارد.

برگزاری بیست‌و‌چهارمین المپیاد علمی دانشجویی

این عنوان روزنامه آفرینش، از زمان برگزاری مرحله نهایی بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور حکایت دارد،‌ این آزمون در 23 رشته پنجشنبه سوم و جمعه چهارم مردادماه 98 برگزار خواهد شد.

معرفی پذیرفته‌شدگان نهایی دکتری عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

این عنوان روزنامه آفرینش،‌ از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوازدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی به دکتری عمومی پزشکی سال تحصیلی 99-98 دانشگاه علوم پزشکی تهران حکایت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021182

وب گردی

وب گردی