همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات ورزشی بیشتر می‌‌‌‌شود/ پاداش وزارت علوم برای دانشجویان مدال‌آور یونیورسیاد

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات بین المللی ورزشی افزایش می‌یابد و با تربیت بدنی این دانشگاه تعاملات بیشتری خواهیم داشت.

محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره افتخار آفرینی دانشجویان ایرانی در مسابقات یونیورسیاد 2019 گفت: باتوجه به محدودیتی که در اعزام نفرات به مسابقات یونیورسیاد داشتیم به لحاظ فنی شاهد بهترین عملکرد دانشجویان نسبت به دوره های گذشته بودیم.

وی افزود: هنوز از میزان پاداش وزارت علوم برای دانشجویان مدال‌آور بیاطلاع هستم، دانشجویان چند ماه در اردو‌های مختلف شرکت کردند و نیاز به ریکاوری دارند. بدون شک وزارت علوم پاداشی برای دانشجویان در نظر گرفته است.

علیزاده با اشاره به کاهش نفرات اعزامی به مسابقات یونیورسیاد ادامه داد: محدودیت اعزام نفرات به مسابقات یونیورسیاد باعث شد بهترین دانشجویان به مسابقات اعزام شوند و از لحاظ فنی بازیکنانی در لیست قرار گرفتند که بیشترین امتیاز را در اردوهای انتخابی به‌دست آوردند.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم درباره سهم 75 درصدی دانشگاه آزاد در کسب مدال اظهار کرد: نقش پررنگ دانشگاه آزاد در این افتخار ملی انکارناپذیر است؛ اما دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات، نقش موثری در کسب این موفقیت داشتند.

وی درباره عدم حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی در المپیاد ورزشی وزرات علوم در همدان تصریح کرد: در برنامه‌های دیگر ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی حضور پررنگی خواهد داشت و با تربیت بدنی این دانشگاه تعاملات بیشتری برقرار می کنیم؛ همچنین برگزاری مسابقات کشوری باعث می شود همکاری وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021203

وب گردی

وب گردی