نصب سازه های تبلیغاتی در 40 نقطه پرتردد مرکز تهران برای تبلیغات شورایاری

40  نقطه پرتردد در بخش مرکزی شهر تهران برای نصب سازه های تبلیغاتی انتخابات پنجمین دوره شورایاری از سوی اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 11تعیین شد تا کاندیداهای انتخابات شورایاری در این مکان ها تبلیغات خود را اکران کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، علی اسماعیل زاده مدیر روابط عمومی و رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هیات اجرایی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های منطقه با اشاره به انتخابات شورایاری که روز جمعه 4 مرداد برگزار خواهد شد؛ گفت: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات از روز پنج شنبه 27 تیر آغاز خواهد شد وبه مدت یک هفته تا ساعت 24روز پنج شنبه سوم مرداد ادامه خواهد داشت.

اسماعیل زاده با بیان این که داوطلبین انتخابات شورایاری قانونا فقط می توانند در مکان ها و سازه های تبلیغاتی که از سوی مدیریت شهری برای آنان در نظر گرفته شده تبلیغات کنند؛ افزود: در مکان های مشخص شده 2 سازه داربستی در ابعاد 3*2 برای تبلیغات کاندیداهای شورایاری نصب شده است .

وی گفت: به منظور ساماندهی و مدیریت مناسب تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورایاری و با هدف پیش گیری از آغتشاش بصری و کاهش هزینه های پاکسازی در سطح شهر، کاندیداهای شورایاری باید در این سازه های تعیین شده تبلیغات خود را اکران کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 11 با تأکید بر این که لازم است کاندیداها از نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی بر روی دیوارها ومکان های عمومی به غیر از محل های تعیین شده خودداری کنند ؛ عنوان کرد: برابر ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها تبلیغات در معابر شهر به ‌غیراز اماکنی که شهرداری آن‌ها را مجاز شناخته ممنوع است. همچنین طبق تبصره ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات باشد ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021230

وب گردی

وب گردی