کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی راهی برای ارتباط با دانشجویان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علامه طباطبایی با هدف ارتباط دانشگاه با دانش‌آموختگان تاسیس شده است.

به گزارش‌ خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، وحید شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در جشن دانش آموختگان این دانشگاه که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، با تاکید بر حفظ ارتباط دانشگاه و دانش‌آموختگان گفت: این جشن بدرقه‌ای است که دانشگاه برای دانش‌آموختگان در نظر گرفته است. دانشجوبان بهترین سال‌های زندگی خود را در دانشگاه علامه طباطبایی سپری کردند و برای ما مهم است ارتباط با آنان پس از فارغ‌التحصیلی نیز حفظ شود، در این راستا کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علامه طباطبایی تاسیس شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموختگان دانش و مهارت‌های حرفه‌ای را در شاخه تحصیلی خود فرا گرفته‌اند. اگر به تاریخچه دانشگاه علامه طباطبایی نگاه کنیم، دانشگاه علامه طباطبایی انسان‌های بزرگی را تربیت کرده‌اند، مطمئنا در‌میان دانش آموختگان امروز نیز شخصیت‌های بزرگی ظهور خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: آرزوی هر دانشگاهی‌ست که دانش‌آموختگانش با اخلاق حرفه‌ای از دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند و در کار تیمی، پژوهشی و غیره در جامعه موفق باشند.

وی تأکید کرد: طبیعتاً هر نسلی که فارغ‌التحصیل شود با چالش‌هایی مواجه است که از جمله آن می‌توان به اشتغال اشاره کرد. اگر با پشتکار علمی و اخلاق حرفه‌ای پیش برویم، از پس این چالش‌ها بر‌می‌آییم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021246

وب گردی

وب گردی