ماجرای حادثه خیابان لبافی نژادچه بود؟/ شناسایی و دستگیری سارقان دردستور کار پلیس

جانشین رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح حادثه خیابان لبافی نژاد، اعلام کرد: شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار پلیس است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سردار حمید هداوند گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای ضبط برنامه ای در دفتر یکی از شبکه‌های تلویزیونی حضور یافت.

این مقام ارشد انتظامی به حضور راننده نماینده مردم اصفهان در خیابان دانشگاه تقاطع خیابان لبافی نژاد در داخل خودرو اشاره کرد و گفت: در این اثنا، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت به خودرو مزبور نزدیک شدند.

وی ادامه داد: در این اثنا ترک نشین موتور پیاده به سمت خودرو پارک شده می رود که به محض مشاهده راننده از محل متواری می شود که بلافاصله راننده این خودرو به تعقیب وی پرداخت.

سردار هداوند گفت: حین تعقیب و گریز، راننده با مسلح کردن کلت کمری خود اقدام به شلیک دو عدد تیر کرد که یکی از این تیرها به پایش اصابت می کند که بلافاصله فرد مصدوم به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال داده می شود؛ حال عمومی فرد مصدوم رضایت بخش است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هنگام وقوع حادثه، نماینده مردم اصفهان در محل حضور نداشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه این حادثه، یک سرقت بود، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021247

وب گردی

وب گردی