بخشنامه تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه تعطیلات تابستانی 1398 دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تعطیلی تابستان 1398 را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

به استناد بند 4 صورتجلسه دویست و نود و سومین هیأت رئیسه دانشگاه و همچنین مصوبه پنجمین جلسه مورخ 98/3/29 شورای دانشگاه و به منظور ایجاد رفاه و تقویت روحیه همکاران مقرر شد کلیه واحدها و مراکز آموزشی از تاریخ 98/5/21 لغایت 98/5/29 (عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم) از تعطیلات تابستانی بهره‌مند شوند.

نکات حائز اهمیت:

مدت مذکور به عنوان مرخصی تشویقی لحاظ خواهد شد.

واحدها و مراکز آموزشی که مجری ترم تابستانی هستند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در برنامه‌های آموزشی هیچ‌گونه خللی ایجاد نشود، همچنین با رعایت کلیه ضوابط مربوطه امکان تشکیل جلسات دفاع از رساله پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حضور علاقمندان در این جلسات نیز فراهم شود.

حضور پرسنل خدمات بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستانی حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود.

برنامه‌ریزی به نحوی صورت پذیرد، کارکنانی که ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه‌ای است که باید در محل کار حضور یابند (مانند پرسنل شاغل در مراکز درمانی، بیمارستانی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و کارکنانی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند) مطابق نظر مدیریت مربوطه از حداکثر مرخصی ایام مذکور در زمان تعیین‌شده استفاده کنند.

درخصوص همکاران سازمان مرکزی و دبیرخانه استان‌ها، مدیران بلافصل به نحوی عمل کنند که مجموعه تحت مدیریت ایشان بدون تعطیلی قابلیت پاسخگویی کامل را در این مدت داشته باشند.

مرخصی تشویقی فوق برای نیروهایی که ضرورت دارد در محل کار خود در این مدت حضور یابند، تنها تا پایان سال 98 معتبر خواهد بود.

تأسیسات حرارتی و برودتی غیرضرور (وسایل سرمایشی و گرمایشی) در ایام تعطیلات خاموش شود.

پیش از ترک محل کار از خاموش بودن کلیه وسایل برقی بخصوص دستگاه کپی، کامپیوتر و پرینتر اطمینان حاصل شود.

جهت رفاه و مساعدت به کارکنان ساعتی (غیربازنشسته) دارای مجوز همکاری از سازمان مرکزی و همچنین جلوگیری از ایجاد وقفه بیمه‌ای در کارکرد این دسته از کارکنان در واحدها و مراکز آموزشی و سازمان مرکزی مشغول به فعالیت هستند، مقرر شد در صورت عدم تکمیل سقف ساعت کاری در ماه (185 ساعت) با توجه به تعطیلی در این 5 روز کاری، نسبت به پرداخت حق‌الزحمه مردادماه سال جاری آنان صرفاً براساس میانگین کارکرد سه ماه اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال 98 و حداکثر تا سقف 185 ساعت اقدام شود.

با رعایت مفاد بندهای 2، 3 و 4 رؤسای واحدها و مدیران مرتبط به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا همکاران در تاریخ های 19، 20 و 30 مرداد بتوانند از مرخصی استحقاقی بهره‌مند شوند.

در موارد مستحدثه خارج از مفاد این بخشنامه براساس تصمیم دبیرخانه استان عمل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021310

وب گردی

وب گردی