آغاز فعالیت مدارس جدید سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا از آغاز فعالیت شعبه دوم دبستان و پیش‌دبستان پسرانه و دخترانه سمای این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک گفت: مجوز راه‌اندازی فعالیت شعبه دوم دبستان و پیش‌دبستان پسرانه سما و دبستان و پیش‌دبستان دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک اخذ شد.

وی با اشاره به برخورداری این واحد دانشگاهی از امکانات و تجهیزات مناسب آموزشی، پژوهشی و ورزشی بر لزوم توسعه مدارس سما تأکید کرد و افزود: با توجه به درخشش مجتمع مدارس سما در منطقه و نظر به درخواست و استقبال عمومی با پیگیری‌های صورت‌گرفته موفق به اخذ مجوزهای لازم برای راه‌اندازی مدارس شدیم و مهرماه سال جاری شاهد آغاز فعالیت آموزشی این مدارس خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با تأکید بر ضرورت توسعه آموزش‌های مهارتی و تخصصی خاطرنشان کرد: مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در ارتقای توسعه کمی و کیفی آموزشی در کشور ایفا می‌کند که فعالیت مدارس سما بیان‌کننده گوشه‌ای از این اتفاق مبارک است.

زارعی به فعالیت مجتمع مدارس سمای این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: فضا و امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت تحصیل را برای تمام مقاطع مختلف تحصیلی فراهم آورده است.

وی توسعه کمی و کیفی مدارس وابسته به سما برای خدمت‌رسانی به جامعه را از اهداف ترسیم شده دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که تقویت پایه‌های تعلیم و تربیت، پیشرفت و ارتقاء در تمام سطوح کشور را تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021329

وب گردی

وب گردی