انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه 26 تیرماه آغاز شد و تا 5 مرداد ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 98 و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت نموده ­اند، می­ توانند از امروز چهارشنبه 26 تیرماه تاساعت 24 روز شنبه 5 مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.iau.ac.ir نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می‌توانند با استفاده از کد دسترسی7 رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محلهای انتخابی خود اقدام نمایند.

هر داوطلب می ­تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا 100 کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت کند.

داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند می ­توانند رشته/محلهای متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان 100 رشته/ محل انتخابی درج نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام از طریق سامانه www.azmoon.org قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می ­شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام نمایند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1021355

وب گردی

وب گردی