راه‌اندازی ۳۰ کانون بسیج اساتید در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشنامه تجهیز و راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است و در حال راه‌اندازی ۳۰ کانون بسیج اساتید در دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمود هاشمی در دومین نشست هم‌اندیشی مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال شبکه‌سازی بود و یک هزار و ۲۰۰ استاد بسیجی ساماندهی شدند؛ تا کنون ۲۹۰ کانون بسیج اساتید در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بخشنامه تجهیز و راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است و در حال راه‌اندازی ۳۰ کانون بسیج اساتید در دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور هستیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از این حتی فضای مناسبی برای فعالیت بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی وجود نداشت؛ اما با تغییر مدیریت و توجه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر علی‌اکبر ولایتیرئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، فضا برای فعالیت بسیج اساتید مساعد شده است.

حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از بسیج اساتید قابل تقدیر است

سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این نشست گفت: از حمایت‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از بسیج اساتید تشکر کرده و از فضایی که فراهم شده است، قدردانی می‌کنم.

وی در پایان گفت: استادان بسیجی می‌توانند از فضای ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کرده و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021364

وب گردی

وب گردی