نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام محمّد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام محمّد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّد عبادی‌زاده دامت افاضاته

با عنایت به پایان دوره‌ی مسئولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نعیم آبادی در جایگاه امامت جمعه‌ی بندرعباس، با تقدیر و تشکر وافر از زحمات و خدمات طولانی مدت معزّی‌الیه، جنابعالی را به نمایندگی خود در استان هرمزگان و امامت جمعه‌ی بندرعباس منصوب میکنم.

منطقه‌ی بسیار مهم هرمزگان و مردم مؤمن و انقلابی و کارآزموده در آن استان، شایسته‌ی اهتمامی ویژه از جهت نشر و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی می‌باشند. جنابعالی با توجه به سوابق خدمت در آن منطقه بی‌شک با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان وفادار آشنا می‌باشید. امروز بزرگداشت این برجستگی‌ها و تقویت و تثبیت آنها از جمله‌ی وظائف اصلی علمای دین و بویژه امامان جمعه و فرزانگان حوزه و دانشگاه است. تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی گشاده و دست مهربان با عموم طبقات، توصیه‌ی مؤکد اینجانب است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۶ تیرماه ۱۳۹۸

کد خبر: 1021371

وب گردی

وب گردی