معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقررشده در تدوین دستورالعمل ها،بخشنامه ها و شیوه نامه ها همه واحدهای دانشگاهی در سطح کشور مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد تبریز، جلسه پایش و آمایش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز برگزار شد.

دکتر علمائی در این جلسه گفت: در تشکیلات و ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی معاونتی با عنوان معاونت آموزشی و پژوهشی وجود ندارد، چرا که ساختار جدید مبتنی بر موضوع است و به صورت معاونت علوم پزشکی، علوم انسانی و هنر، علوم پایه، مهندسی و کشاورزی و آموزش های مهارتی تعریف شده است.

وی هدف از تشکیل این معاونت‌ها را ایجاد تحول در همه علوم عنوان کرد و گفت: اقتضای پویا بودن دانشگاه این است که همواره در هر مقطعی قرار داریم از آن تحلیل و ارزیابی داشته و برای آینده استراتژی داشته باشیم و به سمت تعالی سازمان حرکت کنیم.

دکتر علمائی خاطرنشان کرد: در معاونت علوم مهندسی و کشاورزی در نظر داریم مدل جدیدی برای بکارگیری پتانسیل هایی که در کل کشور وجود دارد، ارائه کنیم. همچنین مقررشده در تدوین دستورالعمل ها، بخشنامه ها، شیوه نامه ها همه واحدهای دانشگاهی در سطح کشور مشارکت داشته باشند.

وی به اداره کل برنامه ریزی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این اداره تدوین برنامه‌های معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه را عهده دار خواهد بود، بنابراین از افراد دارای خلاقیت و ایده برای همکاری دعوت می کنیم.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آمایش رشته محل ها افزود: این طرح در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و نشست هایی که با روسای استان‌ها داشتیم ارائه و تشریح شده است. امیدواریم بر اساس خروجی این آمایش بتوانیم رشته ها را پویا و زنده کنیم.

وی با بیان اینکه این جلسه، نخستین جلسه آمایش رشته‌هاست، گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استان های مؤثر در حوزه آموزش و پژوهش است و یکی از پایگاه‌های جدی ما در حوزه کمک به موضوع تحول در همه علوم از جمله علوم انسانی، مهندسی و ... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021396

وب گردی

وب گردی