انجام 200 عمل جراحی طی 2 ماه گذشته در بیمارستان فرهیختگان

رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی 2 ماه گذشته، نزدیک به 200 عمل جراحی در بیمارستان فرهیختگان انجام شده است.

حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌ها و تجهیزات این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان فرهیختگان دارای 10 اتاق عمل استاندارد است که با بهترین و جدیدترین امکانات روز دنیا تجهیز شده است.

وی افزود: طی 2 ماه گذشته، نزدیک به 200 عمل جراحی در بیمارستان فرهیختگان انجام شده است؛ این جراحی ها شامل تعویض مفصل ران، زانو، جراحی پلاستیک،گوش و حلق و بینی، اورولوژی و... انجام شده که جراحی های بسیار پیچیده ای بوده اند.

غلامرضایی تصریح کرد: اتاق های عمل بیمارستان فرهیختگان توانایی و تجهیزات لازم را برای انجام جراحی بیشتر دارد و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ تجهیزات اتاق های عمل این بیمارستان، جزو به‌روزترین تجهیزات دنیا است و سعی کرده ایم از بهترین امکانات برای رفاه حال بیماران استفاده کنیم.

رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیشتر جراح‌های حاضر در بیمارستان فرهیختگان، عضو هیات علمی بهترین دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم پزشکی تهران هستند و به بیماران خدمت رسانی می کنند.

وی درباره ایجاد مرکز شکاف کام و لب در بیمارستان فرهیختگان اذعان داشت: مرکز شکاف کام و لب با همکاری دانشگاه آخن آلمان در بیمارستان فرهیختگان راه اندازی شد و جراحی های آن در حال انجام است؛ با توجه به ایجاد این مرکز در بیمارستان فرهیختگان، بهترین خدمات به بیماران مبتلا به شکاف کام و لب ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021402

وب گردی

وب گردی