اپل سفارش مانیتور از سامسونگ را لغو می کند

اخبار منتشر شده حاکی از این است که اپل می خواهد سفارش صفحه های نمایش خود  برای گوشی های آیفون به ارزش 100 میلیون دلار از سامسونگ را لغو کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با وجود رقابت شدید بین شرکت های تولید گوشی های هوشمند، در برخی مواقع آنها می توانند از توانایی های یکدیگر استفاده کنند. شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست و سالهاست که با رقیب سرسخت خود یعنی سامسونگ، در زمینه هایی همکاری می کند. با این وجود و براساس اخبار منتشر شده، اپل می خواهد سفارش صفحه های نمایش خود به ارزش 100 میلیون دلار از سامسونگ را لغو کند.

اپل، در ماه سپتامبر آیفون های جدید را معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد « iPhone 11»،« iPhone 11 Max» و « iPhone XR 2019» به اینترنت درز پیدا کرده، این گونه به نظر می رسد که اپل می خواهد تغییرات چشمگیری در زمینه تولید این مدل ها ایجاد کند.

در حالی که محدودیت های ژاپن در صادرات مواد نیمه هادی به کره جنوبی بر تولید « سامسونگ الکترونیک » تاثیر گذاشته، اخباری منتشر شده که نشان می دهد اپل می خواهد سفارش OLED از سامسونگ را لغو کند. ارزش این سفارش 100 میلیون دلار است. این گونه به نظر می رسد که اپل با لغو این سفارش می خواهد با تولید کننده دیگری وارد معامله شود. اگر چه هنوز رسما اعلام نشده اما گفته می شود که اپل می خواهد به جای سامسونگ با BOE که یک تولید کننده چینی است، کار کند.

در تولید آیفون 11، احتمال دارد که صفحه نمایش تولید شده توسط BOE، به سامسونگ، ترجیح داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021458

وب گردی

وب گردی