آغاز عصر جدید گوشی های هوشمند با تکنولوژی « Dual Wi-Fi»

استفاده از تکنولوژی اتصال دوگانه به شبکه های بی سیم، دنیای گوشی های هوشمند را وارد عصر جدیدی خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دو شرکت «آپو» و «ویو» که زیرمجموعه شرکت چینی « BBK Electronics» هستند و به استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های هوشمند تولیدی خود معروف هستند با استفاده از « Dual Wi-Fi» در تولیدات خود مورد دیگری به تکنولوژی های مورد استفاده خود اضافه کردند.

همانطور که از اسم فناوری دوگانه یا همان « Dual Wi-Fi» بر می آید، این تکنولوژی به شما امکان اتصال به دو شبکه بی سیم مختلف را می دهد. مهمترین مزیت این تکنولوژی، که عصر جدیدی را در دستگاه های تلفن همراه آغاز می کند، این است که شما می توانید از دو شبکه مجزا همزمان استفاده کنید.

تکنولوژی « Wi-Fi Acceleration » معرفی شد

با استفاده از این تکنولوژی به نام « Wi-Fi Acceleration » ، می توانید به دو شبکه بی سیم مختلف متصل شوید. به عنوان مثال، هنگام بازی PUBG، اتصال اینترنت شما قطع نخواهد شد زیرا شبکه به صورت خودکار به شبکه دیگر متصل می شود.

شما می توانید از دو شبکه همزمان استفاده کنید با این حال، هر دو شبکه باید فرکانس متفاوت داشته باشند. این به این معنی است که یکی از شبکه های بی سیم که به آن متصل می شوید باید در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و دیگری در 5 گیگاهرتز کار کند.

در ویدئو بالا که توسط «ColorOS» به اشتراک گذاشته شده، این تکنولوژی بر روی گوشی «Oppo Reno 10x Zoom» که به زودی معرفی خواهد شد، در حال تست است. هنگامی که این تکنولوژی فعال می شود، سرعت بارگذاری صفحه 44.5 درصد و سرعت دانلود 322 درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021529

وب گردی

وب گردی