گام به عقب هوآوی در مورد سیستم عامل « Huawei Hongmeng»

بعد از مشکلات بوجود آمده برای هوآوی از طرف آمریکا، این شرکت اقدام به ساخت سیستم عامل اختصاصی متعلق به خود کرد ولی به تازگی در این زمینه یک گام به عقب برداشته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هوآوی اعلام کرد سیستم عامل « Huawei Hongmeng » برای گوشی های هوشمند طراحی نشده است.

هوآوی که اخیرا با تحریم های آمریکا روبرو و دچار مشکلات فراوانی شده است، بعضی اطلاعات را در زمینه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی « Huawei Hongmeng » منتشر کرده است. این برنامه به عنوان یک «نقشه دوم» برای زمانهای تحریم توسعه داده شد.

« کاترین چن» معاون مدیر عامل هوآوی اعلام کرد، سیستم عامل « Huawei Hongmeng » برای گوشی های هوشمند طراحی نشده و در گوشی ها همچنان به استفاده از سیستم عامل «اندروید» ادامه خواهند داد. چن اظهار داشت که این سیستم عامل برای استفاده در صنایع مناسب تر است و گفت این سیستم عامل برای استفاده در تلفن های هوشمند هنوز آماده نیست.

بعد از انتشار اخبار فراوان در مورد این سیستم عامل و قصد این شرکت برای استفاده از آن در گوشی های هوشمند، انتشار این خبر باعث تعجب بسیاری شده است. این احتمال وجود دارد که بعد از کاهش تحریم های آمریکا، هوآوی تصمیم به ادامه استفاده از اندروید در گوشی های هوشمند خود گرفته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021552

وب گردی

وب گردی