تلاش بازیگر هالیوود برای یادگیری دفاع شخصی

 فیلم سینمایی "هنر دفاع شخصی" به کارگردانی "ریلی استرنز" اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هفته گذشته آغاز کرده و هم اکنون با فروشی بسیار پایین رتبه پانزدهم باکس آفیس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی "هنر دفاع شخصی" به کارگردانی "ریلی استرنز" اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هفته گذشته آغاز کرده و هم اکنون با فروشی بسیار پایین رتبه پانزدهم باکس آفیس را به خود اختصاص داده است.

این فیلم با وجود موضوعیت اکشن خود در بستر درام ساخته شده اما به دلیل نداشتن بازیگران رزمی با سابقه نتوانسته وجهه اکشن خود را حفظ کند و بیشتر به عناصر دراماتیک پرداخته است، شاید همین عاملی برای نفروختن این اثر سینمایی باشد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی "هنر دفاع شخصی" آمده است: یک مرد که مدام در خیابان مورد حمله دیگران قرار می گرفت، در یک باشگاه جودو ثبت نام می کند تا یاد بگیرد چطور از خود دفاع کند اما در این راه با افرادی آشنا می شود که نگاه وی به زندگی و این هنر را تغییر می دهند.

ریلی استرنز علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه "هنر دفاع شخصی" را نیز بر عهده داشته است، وی تاکنون چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و هنر دفاع شخصی پنجمین تجربه وی در عرصه کارگردانی است، مغناطیس و باشگاه از جمله مهمترین آثار وی در کارگردانی هستند.

جیسی ایزنبرگ بازیگر معروف هالیوود در این فیلم نقش اول را ایفا کرده است، وی در آثار متفاوتی بازی کرده که از جمله مهمترین آنها می‌توان به "حالا میتونی منو ببینی" اشاره کرد، فیلمی که علاوه بر فروش بسیار بالا به ساخت نسخه دوم و سوم اثر نیز منتهی شد.

علاوه بر جیسی ایزنبرگ بازیگرانی همچون آلساندرو نیولا، آپولو کاپالا، فیلیپ اندرو بوتلو، استیو ترادا، ایموگن پوتز در فیلم سینمایی هنر شخی به ایفای نقش پرداخته اند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1021576

وب گردی

وب گردی