اروپایی‌ها فقط حرف‌های قشنگ می‌زنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی‌ها فقط نمایش بازی می‌کنند و حرف‌های قشنگ می‌زنند در حالی که حرف بدون عمل برای ما قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، علاءالدین بروجردی با اشاره به اظهارات اخیر کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه اگر غرب تعهداتش را انجام ندهد، صنعت هسته‌ای به ۴ سال قبل بازمی‌گردد، اظهار داشت: ۴ سال قبل ما هیچ گونه محدودیتی نداشتیم و اگر طرف مقابل در برجام به تعهداتش عمل نکند، قطعاً به شرایط پیش از توافق هسته‌ای باز می گردیم.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها نشان داده اند که نمی‌خواهند برای حفظ برجام هزینه دهند، گفت: آنان فقط نمایش بازی می‌کنند و حرف های قشنگ می‌زنند در حالی که حرف بدون عمل برای ما قابل قبول نیست.

شوی سیاسی غرب غیرقابل قبول است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه شوی سیاسی غرب غیرقابل قبول است، تصریح کرد: طرف های مقابل در برجام به ویژه اروپایی‌ها باید به صورت کامل به تعهداتشان عمل کنند و اگر توجهی به این مسئله نداشته باشند، سیر تدریجی کاهش تعهدات جمهوری اسلامی در برجام ادامه خواهد داشت.

بروجردی با اشاره به اینکه اروپا از فرصت ۶۰ روزه‌ای که در اختیار داشت به خوبی استفاده نکرد، گفت: برجام یک توافق هسته‌ای دو طرفه است و اروپایی‌ها باید بدانند که اگر باز هم اقدامی برای حفظ برجام انجام ندهند، ایران در تصمیمش مُصر است و با قاطعیت تعهدات خود را کاهش می‌دهد.

کد خبر: 1021608

وب گردی

وب گردی