نشریه دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز؛ اشتباهات سریالی وزارت نفت

فرهنگ سیاسی رو به ابتذال جریان حزب اللهی!، رسانه و کلیشه سازی و اشتباهات سـریالی وزارت نفـت از عناوین مهم شماره دوازدهم نشریه دانشجویی تلنگر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شماره دوازدهم نشریه دانشجویی «تلنگر» بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز منتشر شد.

اشتباهات سـریالی وزارت نفـت!

فرهاد پادیر دانشجویی کارشناسی علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز با اشاره به اشتباهات مدیریتی وزیر نفت در یادداشتی نوشت: وزارت نفت با توجه به ضرورت نفت در اقتصاد ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. وزارتی که مدیریت آن را مطابق معمول بیژن زنگنه بر عهده دارد. آقای زنگنه بیش از هر کس دیگری سابقه فعالیت در بالاترین رکن وزارت نفت را در کارنامه دارد. هشت سال در دولت‌های هفتم و هشتم و اکنون نیز شش سال است که بر این مسند تکیه زده و به نظر می‌رسد تا پایان عمر این دولت کماکان نیز حضور داشته باشد.

تحریم‌ها به اوج خود رسیده و این وزارت نفت است که باید با تدبیر وارد میدان شود و اثرات تحریم را کم کند؛ اما متأسفانه انتقادهای جدی به مدیریت آقای زنگنه وجود دارد.

فرهنگ سیاسی رو به ابتذال جریان حزب اللهی!

نشریه دانشجویی «تلنگر» در یادداشتی به قلم مهدی مراد بیک‌‌لو دانشجوی کارشناسی علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز نوشت: متأسفانه جریان انقلابی گاهاً کوچک‌ترین اختلاف درونی‌اش را مبنای خط‌کشی و تمایز قرار داده و به اصطلاح، به جای آنکه آتش توپخانه‌اش را به سمت دشمن واحد و تفکر مقابل قرار دهد، به سمت خودی می‌گیرد.

واضح است برخی جریانات، مردم را برای انتخابات می‌خواهند و نه انتخابات را برای مردم که اگر اینگونه نبود، در واکنش به وضع موجود و نابسامانی‌های اقتصادی، به جای آن که زیر فشار قرار گرفتن مردم برایشان مسئله باشد، دغدغه‌شان این است که اگر اوضاع همین گونه باقی بماند، مردم به تکرار ما اعتنا نکرده و به ما رأی نمی‌دهند. حال نسبت جریان انقلابی با جایگاه مردم در مردم‌سالاری دینی چیست؟

برای دریافت فایل کامل نشریه اینجا کلیلک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021610

وب گردی

وب گردی