آخرین وضعیت پرداخت یارانه‌ به مراکز بهزیستی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی ضمن اعلام آخرین وضعیت پرداختی های یارانه مراکز بهزیستی گفت:هم اکنون یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان به روز شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد نفریه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در دوره جدید پرداخت به موقع یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان است گفت: در این بحث پروتکلی تهیه شده و براساس دستور رئیس سازمان بهزیستی یارانه مراکز به موقع پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس رایزنی‌هایی با سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتبارات صورت گرفته و در ادامه پرداخت اعتبارات از سوی خزانه دولت انجام شده که امیدواریم این اعتبارات به موقع در اختیار سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

هم اکنون ۲۳۰۰ مرکز نگهداری سالمندان و معلولان در سطح کشور فعال هستند که سازمان بهزیستی به این مراکز یارانه پرداخت می‌کند

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: هم اکنون ۲۳۰۰ مرکز نگهداری سالمندان و معلولان در سطح کشور فعال هستند که سازمان بهزیستی به این مراکز یارانه پرداخت می‌کند.

نفریه تصریح کرد: البته یارانه‌ای که پرداخت می‌شود متفاوت است و برطبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر یارانه مراکز شبانه‌روزی و روزانه به روز شده است.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1021674

وب گردی

وب گردی