۷۲ عنوان ملی و بین‌المللی توسط دانش‌آموزان سما در یک‌سال گذشته کسب ‌شده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: ۷۲ عنوان ملی و بین‌المللی در سال جاری توسط دانش آموزان سما کسب شد. در جشنواره سراسری سینا دانش آموزان سما با وجود اینکه ۱۱ و نیم درصد شرکت داشتند، توانستند ۴۳ درصد از رتبه‌های این جشنواره را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عصر امروز(۲۹تیرماه) در مراسم معارفه روسای جدید معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی که در هتل فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد درباره اثر‌گذاری دانشگاه آزاد در کشور گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون صدها هزار شهید است، مسئولیت و موقعیت حق و امتیاز نیست بلکه امتحان و تکلیف است.

وی افزود: تیم مدیریتی دکتر طهرانچی در راه شهدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و تقویت مقاومت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با خون دل این راه را ادامه می دهند.

منظری توکلی ادامه داد: در واقع ما آماده ایم تا با قدم گذاشتن در راه هم‌رزمان شهیدمان، تمامی تهمت ها و فشارها را تحمل کنیم.

سرپرست واحد کرمان گفت: همکاران دانشگاه آزاد در سراسر کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و شبانه‌روز فعالیت می کنند؛ ما در آغاز راه قرار داریم اما با حضور بطحایی در دانشگاه آزاد، مسیری را که تا به امروز پیموده ایم با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تا به امروز تصریح کرد: در طول این یک سال اقدامات زیادی در حوزه مدارس سما انجام شد؛ اما سرلوحه اصلی کار ما، پیاده‌سازی سند تحول آموزش پرورش بود که در نتیجه تعداد مدارس و دانش آموزان سما افزایش یافت.

منظری توکلی اضافه کرد: ۳۸ شعبه آموزشکدههای فنی و حرفه ای سما تا به امروز در سراسر کشور تاسیس شده که هفت شعبه دیگر در آینده ای نزدیک تاسیس خواهد شد. اولویت اصلی ما در مدارس و آموزشکده‌های سما مسائل فرهنگی است.

وی گفت: تاسیس مدارس تخصصی ورزش و برگزاری المپیادهای ورزشی از جمله اقدامات ما در حوزه ورزش بود؛ همچنین توسعه آموزش های مهارتی به دانش آموزان در قالب تاسیس مدارس مهارتی، از دیگر اقدامات مهمی بود که طی یک سال گذشته انجام‌ گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان این که با اجرای سند تحول آموزش و پرورش این حوزه متحول خواهد شد تاکید کرد: ۷۲ عنوان ملی و بین المللی در سال جاری توسط دانش آموزان سما کسب شد. در جشنواره سراسری سینا دانش آموزان سما با وجود این که ۱۱ و نیم درصد شرکت داشتند، توانستند ۴۳ درصد رتبه های این جشنواره را کسب کنند.

منظری توکلی در پایان خاطر نشان کرد: افزودن معاونت آموزش های عمومی و مهارتی یکی از مهم ترین اقدامات دکتر طهرانچی در حوزه مهارت‌آموزی بود که باعث تحولات گسترده در این حوزه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021690

وب گردی

وب گردی