مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی آماده استقرار واقعی سند تحول است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه به ‌عنوان بزرگ‌ترین نظام دانشگاهی کشور با تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، می‌تواند بیانیه مقام معظم رهبری را محقق کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز(۲۹تیرماه) در مراسم معارفه روسای جدید معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی که در هتل فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد درباره اهمیت آموزش‌و‌پرورش در آینده‌‌سازی جامعه گفت: اهمیت و نقشی که آموزش و پرورش در ساخت آینده جامعه دارد بر هیچ‌‌کس پوشیده نیست؛ آینده هر جامعه‌ای در مدارس شکل می‌گیرد و در کلاس درس مشخص می‌شود.

وی افزود: تکیه و اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، بر جوانی و نوجوانی‌ست و دانشگاه آزاد اسلامی اگر می خواهد پاسخ مثبتی به منویات مقام معظم رهبری بدهد، باید اجرای بدون شعار سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش را در دستور کار خود قرار دهد.

بطحایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش تیم مدیریتی گذشته، مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی آماده استقرار واقعی سند تحول است و باید بتوانیم با ایجاد مدارس الگو چشم انداز آموزش و پرورش مطلوب به جامعه ارائه دهیم.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: باید در بازه زمانی مشخصی به تعدادی از مدارس دست پیدا کنیم که در تراز انقلاب اسلامی و شأن جامعه باشند. مدرسه باید محل تمرین زندگی در دنیا و آخرت باشد و دانش‌آموزان در آن نشاط و طراوت داشته باشند. این موضوع نشان دهنده یک مدرسه خوب و مطلوب است که باید در مجموعه مدارس سما در مسیر این اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021693

وب گردی

وب گردی