دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر حل مسائل کشور قرار گرفته است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز دانشگاه آزاد وارد یک تحول بزرگ شده است؛ تیم دکتر ولایتی در این دانشگاه می‌‌‌‌‌‌‌‌خواهند تحقیقات، پایان نامه‌‌‌ها و مقالات را به سمت حل مشکلات اقتصاد و صنایع مختلف پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز(۲۹تیرماه) در مراسم معارفه روسای جدید معاونت آموزش های عمومی و مهارتی و امور مجلس دانشگاه آزاد که در هتل فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد درباره اثرگذاری دانشگاه آزاد در کشور گفت: قبل از انقلاب اسلامی دو جریان شرق و غرب در جهان وجود داشت که پس از انقلاب اسلامی این جریان درهم شکست.

وی افزود: امروز دو جریان مقاومت انقلابی و دوستداران آمریکا و امپریالیسم در جهان وجود دارند که مقام معظم رهبری، پرچمدار جریان مقاومت انقلابی است.

حیدری تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز یک شبکه اجتماعی بزرگ است و از دل انقلاب اسلامی متولد شده است که با ۴۰ هزار عضو هیئت علمی و بیش از یک میلیون دانشجو، می تواند اقتدار علمی را به جامعه هدیه کرده و دغدغه های مقام معظم رهبری را در حوزه علم برآورده کند.

حیدری تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری را باید ارج نهیم و در این مسیر حرکت کنیم؛ ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی با بخش های مختلف جامعه و ارکان مختلف نظام بر عهده معاونت امور مجلس و ارتباطات است.

وی اذعان داشت: امروز دانشگاه آزاد وارد یک تحول بزرگ شده است؛ تیم دکتر ولایتی در این دانشگاه می خواهند تحقیقات، پایان نامه ها و مقالات را به سمت حل مشکلات اقتصاد و صنایع مختلف پیش ببرند.

در حوزه ارتباطات اجتماعی، هر واحد دانشگاهی را به عنوان یک شبکه علمی و فرهنگی که می توانند در عرصه های مختلف تحول آفرین باشند، به کارخواهیم گرفت. باید بتوانیم توانایی های بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های گوناگون را بالفعل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021703

وب گردی

وب گردی