مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 30 تیرماه

«رقابت دانشگاه‌ آزاد و دولتی در نمایش توانمندی‌های علمی، طراحی مدل جدید پرداخت شهریه برای کاهش فشار مالی بر خانواده‌ها» و غیره از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز سی‌ام تیرماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

34 درصد فارغ‌التحصیلان دنبال شغل نیستند

در این عنوان روزنامه فرهیختگان، آمارهای رسمی جمعیت غیرفعال فارغ‌التحصیلان در 10 سال اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. این آمار با رشد بالایی روبه‌رو شده است به‌طور مثال در سال 94، این آمار به 34 درصد رسید.

رقابت دانشگاه‌ آزاد و دولتی در نمایش توانمندی‌های علمی

«فرهیختگان» در این گزارش میدانی به بررسی 2 غرفه پرطرفدار دانشگاهی در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ پرداخته است.

طراحی مدل جدید پرداخت شهریه برای کاهش فشار مالی بر خانواده‌ها

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این عنوان روزنامه فرهیختگان، از طراحی مدل جدید پرداخت شهریه برای کاهش فشار مالی بر خانواده‌ها خبر داده است.

مهم‌ترین عناوین امروز سی‌ام تیرماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

ظرفیت پذیرش دکترای تخصصی گروه پزشکی اعلام شد

در این عنوان روزنامه آفرینش، ظرفیت رشته های مختلف دوره های تخصصی و پژوهشی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98 اعلام شد.

آمار نهایی انتخاب رشته در کنکور ارشد 98 اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در این عنوان روزنامه آفرینش جزئیات آماری آزمون کارشناسی ارشد سال 98 آمار نهایی انتخاب رشته کنندگان در این آزمون را اعلام کرد و گفت: از مجموع افراد مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 معادل 55.52 درصد داوطلبان فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021748

وب گردی

وب گردی