منطقه‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی براساس ظرفیت‌های موجود

مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: منطقه بندی مراکز رشد براساس ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تمرکززدایی، هم افزایی و ایجاد ارتباطات مطلوب انجام شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد دهاقان، چهارمین نشست مدیران مراکز رشد منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد دهاقان و با حضور حامد افشاری مدیر کل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

افشاری در این نشست گفت: منطقه بندی مراکز رشد براساس ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور تمرکززدایی، نظارت، توانمندسازی، سازماندهی هم افزایی و ایجاد ارتباطات مطلوب انجام شده است.

مدیر کل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مراکز رشد باید شرایط را برای رشد واحدهای فناور فراهم کنند. مراکز رشد فضاهایی هستند که فناوری ها و محصولات در آن ها توسعه می یابند.

در ادامه نشست احمد آذین دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سخنانی گفت: گفتمانی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شده، گفتمانی است که کنشگری فعال، علم نافع و اقتدارساز را در رأس برنامه های خود قرار داده است. دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه ها پیشرو است.

آذین تصریح کرد: امروز باعث افتخار ماست که دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حوزه پروژه های بزرگ ملی، فعال چشمگیر است، پروژه هایی همچون تولید بذر هیبرید، مبارزه با ریزگردها و پروژه هایی که در حال حاضر از حوزه ایده و دیگر حوزه ها گذر کرده و به مرحله تجاری سازی رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021769

وب گردی

وب گردی