۱۵ خرده فروش و فروشنده اصلی مواد مخدربه دام قانون افتادند+عکس

شب گذشته طرح پاکسازی تپه ماهور با دستگیری ۱۵ خرده فروش و فروشنده اصلی مواد مخدر انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت بامداد امروز در حاشیه طرح دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر تپه‌های ماهور واقع در محور جاده قدیم جاجرود، در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پیشگیری پایتخت، پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، یگان امداد و سایر پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی پایتخت در تپه ماهورهای جاجرود در حاشیه تهران حضور یافتند تا بتوانند امنیت و آسایش را به شهروندان این مناطق بازگردانند.

وی افزود: پاتوق‌هایی که در محورهای جاده قدیم جاجرود در هر دو مسیر رفت و برگشت قرار داشت، توسط پلیس انتظامی فرماندهی تهران بزرگ، متشکل از تیم‌هایی از پلیس‌های تخصصی پاکسازی شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: این عملیات از غروب روز گذشته، آغاز و تا ساعت ۲ بامداد ادامه پیدا کرد که در همین راستا تعداد زیادی از خرده‌فروشان و فروشندگان مواد مخدر، در این محور و تپه‌ها دستگیر شدند.

حسنوند ادامه داد: در این عملیات منسجم و دقیق تعداد ۱۵ نفر از سوداگران مرگ، فروشندگان اصلی و خرده‌فروشان مواد مخدر در محورهای حاشیه اتوبان جاجرود دستگیر شدند.

وی گفت: همچنین بیش از ۱۰۰ معتاد رسمی و تفننی و تعداد بیش از ۷۰ معتاد متجاهر، در این محورها دستگیر شدند که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، به دست تیم‌های غربالگری داده می‌شوند تا ساماندهی شوند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: کلیه محورها و پاتوق‌های منتهی به جاجرود، کاملاً پاکسازی شده و این عملیات همچنان ادامه دارد تا زمانی که این محورها امن شوند.

حسنوند گفتد: امشب تیمی منسجم با حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر با تیم‌هایی از سگ‌های تربیت شده پلیس مبارزه با مواد مخدر، با تجهیزات و امکانات کامل، در این محورها عملیات انجام دادند و این عملیات‌ها در زمان‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که این تپه‌ها و محورها به طور کامل پاکسازی شوند.

گفتنی است این عملیات حدود 6 ساعت طول کشید که جزئیات بیشتری از آن به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021807

وب گردی

وب گردی