ایجاد مدارس عالی مهارتی مکانیک و آی تی در واحد نجف آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: درصددیم در واحد نجف آباد در دو رشته مکانیک خودرو و آی تی، با توجه به ظرفیت مناسب در برخورداری از تعداد اعضای هئیت علمی مناسب، یک مدرسه عالی مهارتی ایجاد کنیم. 

امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت‌‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اثرگذاری ایجاد مدارس مهارتی در تربیت فارغ‌‌‌‌‌التحصیلان کارآفرین و کارآزموده گفت: بدون تردید، ایجاد مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد، گامی بلند در جهت تربیت فارغ‌‌‌‌‌التحصیلان کارآفرین و با‌مهارت در این دانشگاه خواهد بود. طرح تاسیس این مدارس در بزرگ‌ترین دانشگاه کشور، انقلابی در ایجاد اشتغال برای دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل خواهد بود.

وی درباره اثرگذاری ایجاد مدارس مهارتی در تربیت فارغ‌‌‌التحصیلان کارآفرین یادآور شد: اگر دانشجویان همراه با تحصیل به طور عملی با مهارت‌‌‌‌‌‌های مرتبط با رشته خود آشنا شوند بعد از فارغ‌‌التحصیلی می‌‌‌‌توانند وارد بازار کار شده و در مشاغل گوناگون به تناسب مهارتی که کسب کردند مشغول به کار شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در ادامه خاطرنشان کرد: درصددیم در واحد نجف آباد در دو رشته مکانیک خودرو و آی تی، با توجه به ظرفیت مناسب در برخورداری از تعداد اعضای هئیت علمی مناسب، یک مدرسه عالی مهارتی ایجاد کنیم.

نقش یادآور شد: واحد نجف آباد در رشته‌‌‌های مکانیک و آی‌تی در کلیه مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکتری، پذیرش دانشجو دارد و حضور در مدارس عالی مهارتی مکانیک و آی‌تی برای عموم افراد آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021809

وب گردی

وب گردی