واحد نی‌ریز در 14 رشته کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از جذب و پذیرش دانشجو در ۱۴ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت با آزمون و بدون آزمون در این واحد دانشگاهی خبر داد.

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با تشریح شرایط بدون آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز اظهار کرد: تمام کسانی که مدرک تحصیلی کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده باشند و معدل آنان در گروه علوم انسانی بالای ۱۷ و در گروه غیر علوم‌انسانی بالای ۱۶ باشد.

وی افزود: در دوران تحصیل خود در دانشگاه دارای دروس معادل‌سازی نباشند به شرط انتخاب رشته متناجس با مدرک تحصیلی کارشناسی خود در مقطع ارشد و به شرط این که دانشنامه کارشناسی آنان صادر شده باشد، می‌توانند در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی که ثبت‌نام آن با عنوان استعدادهای درخشان از طریق سایت AZMOON.ORG انجام می‌شود، شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز اظهار کرد: تمام متقاضیان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد باید از ابتدای مردادماه ۹۸ اقدام به رصد سایت آزمون و به محض بازشدن قسمت ثبت‌نام استعدادهای درخشان بدون آزمون کارشناسی ارشد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس‌السادات با یادآوری کوتاه‌بودن فرصت انتخاب رشته در دوره با آزمون مقطع کارشناسی ارشد، از تمام داوطلبان خواست هرچه سریع‌تر حداکثر تا پنجم مردادماه برای ثبت‌نام به سایت آزمون مراجعه کنند.

رئیس‌السادات با بیان اینکه واحد نی‌ریز در ۱۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد، بیان کرد: رشته‌ محل‌های این واحد دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد شامل برنامه‌ریزی درسی از مجموعه علوم تربیتی، حقوق خصوصی، مدیریت صنعتی-مدیریت عملکرد، مدیریت مالی از مجموعه مدیریت، جامعه‌شناسی، مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی، مهندسی برق-سیستم‌های قدرت، مهندسی برق-شبکه‌های مخابراتی، مهندسی برق-مخابرات سیستم، مهندسی برق-کنترل، مهندسی مکاترونیک ، شیمی آلی، شیمی معدنی و شیمی تجزیه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021812

وب گردی

وب گردی