گفتمان انقلاب اسلامی در نگاه اول معطوف به حوزه فرهنگی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در نگاه اول معطوف به حوزه فرهنگی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرپرست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر ضرورت تعامل بیش از پیش رسانه و دانشگاه، اظهار کرد: بنا بر فرمایش امام خمینی( ره)، رسانه حکم دانشگاه را دارد و وظیفه دانشگاه همانند آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و تولید محتوا بوده و بخشی از مسئولیت راهبری جامعه برعهده دانشگاه است. اتفاقات و فعالیت های مثبتی در فضای دانشگاه ها صورت می گیرد که اگر تعامل و همراهی مطلوبی میان دانشگاه و رسانه نباشد، این اتفاقات مثبت مغفول مانده و عموم مردم از آن ها بی خبر خواهند بود.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان درخصوص انعکاس برنامه ها و همایش های علمی و فرهنگی؛ در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی است، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری در میان دانشجویان دانشگاه ها وجود دارد و اگر دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی شناسنامه ای از خروجی های خود تهیه کند و آن را در اختیار صدا و سیما قرار دهد، صدا و سیما نیز به رسالت خود عمل کرده، این موارد را به عموم مردم معرفی می کند.

باقرزاده افزود: معرفی دانشجویان نخبه از طریق رسانه می تواند الگویی برای سایر دانشجویان باشد.

در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی نیز با اشاره به وجود چند دانشجوی نخبه در این دانشگاه، خاطرنشان کرد: ما در مقاطع مختلف تحصیلی؛ چند دانشجوی نخبه داریم که اگر صدا و سیما در زمینه معرفی و حمایت از آنان با ما همکاری و همراهی نماید، فعالیت این دانشجویان به ثمر خواهد نشست.

حسین شریفی همچنین یادآور شد:گفتمان انقلاب اسلامی در نگاه اول معطوف به حوزه فرهنگی است؛ بنابراین اگر صدا و سیما با توجه به ماهیت خود بخواهد در حوزه فرهنگی دوره های آموزشی برگزار کند و یا برنامه های خاص دیگری انجام دهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در این زمینه آمادگی خود را برای همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان اعلام می کند.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیات علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021850

وب گردی

وب گردی