آغاز فعالیت گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان

گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را در استان خوزستان آغاز کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اهواز، با توجه به هوای گرم و افزایش دمای بالای 50 درجه استان خوزستان، فعالیت گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در این استان آغاز شد.

علیرضا تقیان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: فعالیت گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از پزشک، ماما، پرستار، دامپزشک و روان شناس تا 10 مرداد در مناطق سیل زده، زلزله زده و مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 36 نفر در گروه جهادی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند، افزود: فعالیت این تیم از امروز در سوسنگرد آغاز می شود و در هر روز 3 تیم پزشکی دو منطقه را تحت پوشش قرار می دهند.

تقیان با بیان اینکه کار خدمت رسانی، درمان و ویزیت در 3 کانکس مجهز در این مناطق انجام می شود، افزود: این کار خیرخواهانه توسط دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجام می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افراد تحت پوشش این طرح را در این مدت، حدود حداقل 5 هزار نفر اعلام کرد و گفت: فعالیت این تیم پزشکی در 7 روز اول با محوریت اهواز و در شیرین شهر و دو و سه روز پایانی با مرکزیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان انجام می شود.

تقیان در پایان گفت: تیم پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، کازرون و قم با مشارکت بنیاد احسان کار خدمت رسانی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021898

وب گردی

وب گردی