پذیرش دانشجو در بیش از 40 رشته کارشناسی ارشد واحد دزفول

سرپرست واحد دزفول گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند می‌توانند برای بیش از 40 رشته تحصیلی واحد دزفول انتخاب رشته کرده و ادامه تحصیل دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از دزفول، علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حدود 200 عضو هیئت علمی از ظرفیت‌های مهم آموزش عالی استان خوزستان بوده و مجهزترین کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آموزشی و تحقیقاتی از جمله مرکز تحقیقات مواد و انرژی، مرکز تحقیقات و فناوری محصولات سالم و مرکز تحقیقات باستان شناسی و توریسم ، فرصتی مطلوب را برای کاربردی‌کردن آموزش در سه بخش فنی و مهندسی،کشاورزی و علوم انسانی برای تحصیل داوطلبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول فراهم کرده است.

وی افزود: داوطلبان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند می‌توانند برای بیش از 40 رشته تحصیلی واحد دزفول انتخاب رشته کرده و ادامه تحصیل دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی این دانشگاه می توانند با دریافت کارنامه از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و استخراج کد دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز شنبه پنجم مردادماه به سامانه azmoon.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی و تهیه کارت اعتباری، نسبت به انتخاب رشته موردعلاقه خود اقدام کنند.

افروس در ادامه اظهار داشت: داوطلبان جهت اطلاع از رشته های این واحد دانشگاهی از کاردانی تا مقطع دکتری می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به آدرس www.iaud.ac.ir لیست رشته های تحصیلی را مشاهده کنند.

افروس در خصوص پذیرش دانشجویان مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نیز گفت: ثبت نام داوطلبان مقاطع «کاردانی پیوسته» و «کارشناسی پیوسته» و «کارشناسی ناپیوسته» دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برای حدود 80 رشته تحصیلی آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند تا 6 شهریورماه 98 با مراجعه به سامانه www.azmoon.org برای ثبت نام اقدامکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021932

وب گردی

وب گردی