دانشجویان پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده اعزام می‌‌‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: درصددیم دانشجویان پزشکی و پرستاری ترم 6 به بعد دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران را ماهیانه به مناطق سیل‌‌زده لرستان اعزام کنیم.

سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین اقدامات دانشگاه آزاد در خصوص خدمات‌‌‌‌رسانی پزشکی به سیل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زدگان استان لرستان گفت: درصددیم دانشجویان پزشکی و پرستاری ترم 6 به بعد دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران را ماهیانه به مناطق سیل‌‌زده لرستان اعزام کنیم. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه اجتماعی در کمک به حل مسئله سیل به خوبی ورود کرده است بدون تردید این حرکت جهادی ادامه دارد.

وی افزود: اتوبوس سیار دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که در ایام سیل، خدمات‌‌‌‌رسانی مناسبی به هموطنان استان لرستان داشت، مجدداً پذیرای سیل‌‌‌زدگان در کنار سه کلینیک سیار پزشکی بوده و به ارائه خدمات درمانی پرداخته است. بیشترین خدمات به سیل‌‌‌‌‌‌‌‌‌زدگان در حوزه درمان بوده که دانشگاه علوم پزشکی آزاد به خوبی در این زمینه ورود کرده، حضور دانشگاه آزاد در حل مشکل سیل، نشان دهنده نقش این دانشگاه در حل مسائل کشور بوده که نمونه‌ای بی‌‌نظیر در مجموعه آموزش عالی کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران درباره خدمات‌‌رسانی بیمارستان فرهیختگان به سیل‌‌‌‌زدگان خاطرنشان کرد: گروهی از پزشکان و دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری که به منطقه سیل‌‌زده لرستان اعزام می‌‌شوند، خدمات درمانی مناسب به آسیب‌‌‌‌دیدگان سیل ارائه می‌‌‌دهند و در صورت عدم مداوای بیماران در این مناطق و نیاز به درمان‌‌‌‌‌های تخصصی، به بیمارستان‌‌‌‌های دانشگاه آزاد از جمله فرهیختگان اعزام می‌‌‌‌شوند تا در آنجا مداوا شوند.

ابطحی در ادامه درباره بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برداری کامل از بیمارستان فرهیختگان تاکید کرد: بیمارستان فرهیختگان گنجایش 330 تخت را دارد که از این تعداد 200 تخت موجود با کلیه امکانات، تمام تجهیزات و اتاق‌‌‌‌‌های عمل، آماده خدمات‌‌رسانی به عموم مردم است. کارکنان دانشگاه آزاد که بیمه تکمیلی دارند به طور رایگان از خدمات این بیمارستان بهره‌‌‌مند می‌‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021949

وب گردی

وب گردی