ادعای تنظیم عجولانه کیفرخواست درست نیست/صدور رای 7 روز دیگر

 قاضی رسیدگی کننده به پرونده قتل میترا استاد در پاسخ به این سئوال که آیا بر اساس ادعای وکیل کیفرخواست عجولانه نوشته شده گفت: این ادعای وکیل است؛ اما همه موارد قضایی انجام شده در مرحله تحقیقات و در دادگاه منطبق با موازین قانونی بود و به درستی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ایسکانیوز، قاضی کشکولی در حاشیه آخرین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که تا صدور رأی چقدر زمان لازم است، گفت: قانون مشخص کرده از زمان اعلام ختم رسیدگی به مدت ۷ روز که مدت معقولی است و هیئت قضایی تصمیم خواهد گرفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا موارد مطرح شده برای شما روشن است، گفت: جنبه ماهیتی دارد باید اجازه دهید رای صادر شود.

قاضی کشکولی در پاسخ به اینکه به آقای شهریاری نماینده دادستان اجازه دفاع ندادید او جلسه قبل گفته بود صحبت‌هایی دارد، گفت: مسئله اجازه نیست قانون آیین داردسی کیفری مشخص کرده است و وی فرصت دفاع به اندازه کافی داشت، بنابراین در حد قرائت کیفرخواست و دفاع از دلایل، در جلسه اول انجام شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بر اساس ادعای وکیل کیفرخواست عجولانه نوشته شده است گفت: این ادعای وکیل است، اما همه موارد قضایی انجام شده در مرحله تحقیقات و در دادگاه منطبق با موازین قانونی بود و به درستی انجام شده است.

قاضی کشکولی در پاسخ به اینکه آیا حضور نداشتن اولیای دم در جلسه مشکلی را در روند پرونده ایجاد می‌کند؟ گفت: آن‌ها وکیل قانونی داشتند و به وکالت از آن‌ها دفاع کردند که منع قانونی وجود ندارد.

وی در پاسخ به موضوع قتل شبه عمد و امکان بررسی گفت: اجازه بدهید رای صادر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021960

وب گردی

وب گردی