وکیل نجفی: برای گرفتن رضایت تلاش کردیم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم

یکی از وکلای محمدعلی نجفی گفت: برای گرفتن رضایت از اولیای دم میترا استاد تلاش کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمیدرضا گودرزی پس از پایان سومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه دادگاه ماهوی بود و ما باید در مورد دفاع از ماهیت موضوع صحبت می‌کردیم اما وقت چندانی نداشتیم.

وی افزود: دفاعیات مستند و به هم متصل است و بخشی را در جلسه قبل و بخشی را در جلسه امروز مطرح کردم. نقایص دادسرا و مطالبی که همان ابتدا رسید در تحقیقات مقدماتی در جلسه اول مطرح کردیم و دفاع ماهوی را گفتیم.

گودرزی ادامه داد: من وظیفه‌ام را به عنوان وکیل مدافع انجام دادم ان‌شاءالله که دادگاه به مسأله ورود کند و بررسی‌های کارشناسی و نقشی را که پزشکی قانونی دارد مورد بررسی قرار دهد.

وی درپاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای گرفتن رضایت وارد عمل شدید یا خیر،گفت: تلاش کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا قاضی با هیأت کارشناسی موافقت می‌کند یا خیر گفت: به نظرم با آخرین دفاعی که اخذ شده احتمال این موضوع ضعیف است زیرا زمانی که آخرین دفاع مطرح می‌شود تحقیقات به پایان می‌رسد ولی ما مصرانه بر تعیین تیم کارشناسی اسلحه و کارشناسی پزشکی قانونی تأکید داریم اما دادگاه ممکن است وارد رسیدگی ماهوی شود.

وی درباره اینکه چند بار با خانواده مقتول صحبت کردید؟ گفت: به لحاظ حساسیت موضوع اگر به نتیجه‌ای برسیم مسلماً به استحضار عموم حتماً خواهیم رساند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1021964

وب گردی

وب گردی