کسب‌وکارهای نوین در حوزه حقوقی و قضایی رونق می‌گیرد

ارائه خدمات حمایتی برای شکل گیری، توسعه و تجاری سازی کسب و کارهای نوپای تخصصی حوزه حقوقی و قضایی برای نخستین بار در کشور، مهم ترین هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک و سه جانبه بین معاونت علم و فناوری است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالت با هدف هم افزایی و به کارگیری امکانات و توانمندی های طرفین برای طراحی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز رونق دادن به کسب و کارهای نوین حوزه حقوقی و قضایی به امضای مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، حمید شهریاری رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و اکبر غمخوار رییس هیات مدیره شرکت توسعه خدمات الکترونیک حامی عدالت رسید.

ارائه خدمات حمایتی برای شکل گیری، رشد، توسعه و تجاری سازی کسب و کارهای نوپای تخصصی حوزه حقوقی و قضایی برای نخستین بار در کشور، مهم ترین هدف انعقاد این تفاهم نامه همکاری مشترک و سه جانبه است.

شناسایی نیازهای جامعه، فراهم کردن ظرفیت های موجود در کشور برای ارائه خدمات به مردم در حوزه های حقوقی و قضایی و ایجاد ارتباط بین فعالان عرصه خدمات الکترونیکی و حاکمیتی در دستگاه قضایی از دیگر اهداف تعیین شده این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1021980

وب گردی

وب گردی