مبین وان رتبه برتر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت

در آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مبین وان به عنوان شرکت برتر در محور توسعه کسب و کار در حوزه فاوا برگزیده شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل روابط عمومی شرکت مبین وان، علاوه بر وزیر ارتباطات، «نیره پیروزبخت» مدیرعامل شرکت استاندارد، «حسین فلاح جوشقانی» معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و «ستار هاشمی» جانشین معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

در این مراسم که امروز در حاشیه سومین روز بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کیفیت حق الناس است و باید به آن باتوجه داشت.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه نباید با پاسخگویی و خدمات نادرست اپراتورها و شرکت‌ها مواجه شویم، گفت: وقتی این فرآیندها و شاخص‌ها درست نباشد، رییس سازمان تنظیم مقررات باید الزام دریافت گواهینامه کیفیت را پیگیری کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلاتی که برای دریافت گواهینامه کیفیت در گذشته وجود داشته است، تاکید کرد: در سال ۹۵ انجام این کار را به شرکت زیرساخت واگذار کردم، چرا که وظیفه ما نبود و من به معاون فناوری و نوآوری هم درباره تجدید نظر فرآیند ارزیابی تاکید می کنم.

وی افزود: همان طور که جشنواره فاوا به اهل آن که سازمان نظام صنفی و فعالان این حوزه سپرده شد باید در جایزه ملی کیفیت نیز فرآیندی مشخص شود. در عصر فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد دیجیتال توجه به کیفیت و شاخص های کیفیت جز اصولی است که باید به آن توجه داشت.

آذری جهرمی در پایان به بسته‌های حمایتی برای برگزیدگان جشنواره و جایزه ملی کیفیت اشاره کرد و افزود: در کنار تنبیه‌هایی که وجود دارد، برای شرکت‌های برگزیده نیز تشویق‌هایی در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، این جشنواره در ۶ محور استارتاپ برتر در حوزه ICT، دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی، توسعه کسب و کار در حوزه فاوا، پژوهش‌های منتهی به فناوری، شرکت‌های برتر IT در توسعه اقتصادی و فناوری فضایی و خدمات فضا سازمان‌ها و شرکت‌های مورد نظر را ارزیابی و داوری نموده است که شرکت مبین وان توانست رتبه سوم در محور توسعه کسب و کار در حوزه فاوا (در زیر محور فناوری های تجاری شده) این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022009

وب گردی

وب گردی