سرپرست زندان رجایی شهر منصوب شد

مدیر کل زندان‌های استان تهران طی حکمی عزیزی را به عنوان سرپرست زندان رجایی شهر منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید حشمت اله حیات الغیب مدیر کل زندانهای استان تهران ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی سرپرست قبلی زندان گفت: همراهی کردن نیروها، ایجاد نظم و انضباط، امنیت، برخورد اخلاقی وانسان دوستانه با زندانیان از اقدامات مطلوب ضیایی در دوران تصدی سرپرستی زندان بوده است.

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست زندان رجائی شهر که با حضور مدیر کل زندان های استان تهران و مسئولان مربوطه در سالن جلسات زندان ها برگزار شد، حیات الغیب تعهد، مسئولیت پذیری، قانون مداری، اخلاق مدیریتی و اقتدار را از ابزارهای لازم و مهم مدیریتی عنوان کرد.

مدیر کل زندان های استان تهران افزود: استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت پیشبرد اهداف درون سازمانی و برون سازمانی مطابق با آیین نامه سازمان از جمله وظایف کارکنان در حوزه های مختلف و پست های مورد تصدی است.

حیات الغیب در ادامه ضمن تشریح جایگاه ادارات فرهنگی، بهداری، قضائی، مددکاری و انجام پروژه های عمرانی به منظور بهینه سازی محل اسکان مددجویان و نقش آنان در اصلاح و بازسازی شخصیت محبوسان به امنیت و بهداشت جسمی و روانی آنان اشاره کرد و گفت: در اجرای مجازات حبس رعایت امنیت و بهداشت روانی از دیگر عواملی است که باید به آن توجه کرد.

در پایان این مراسم مدیر کل زندان‌های استان تهران با اهداء لوح تقدیر از زحمات ضیایی سرپرست سابق زندان رجائی شهر تقدیر و حکم انتصاب عزیزی سرپرست جدید زندان را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022023

وب گردی

وب گردی